W związku z rosnącym zagrożeniem COVID - 19 (koronawirusem)
oraz w trosce o bezpieczeństwo Państwa, jak i pracowników PUP w Sejnach informuje, że od dnia 16 marca 2020 r. do odwołania
wstrzymuje osobistą obsługę interesantów w zakresie przyjmowania wniosków na organizację aktywnych form wsparcia dla osób uprawnionych, podpisywania umów dotyczących aktywnych form zatrudnienia (tj. dotacje, staże, prace interwencyjne, bony na zasiedlenie, KFS itp.), dostarczania wniosków rozliczeniowych z poszczególnych form wsparcia, wydawania skierowań, dopełniania formalności w związku z zabezpieczaniem umów (przyjmowanie poręczeń) itd.
Osoby chcące potwierdzić gotowość do pracy w wyznaczonych terminach proszone są o kontakt telefoniczny bezpośrednio ze swoimi doradcami klienta poniżej lista kontaktów do wszystkich pracowników urzędu:
Osoby chcące potwierdzić gotowość do pracy w wyznaczonych terminach proszone są o kontakt telefoniczny bezpośrednio ze swoimi doradcami klienta poniżej lista kontaktów do wszystkich pracowników urzędu:
bądź przez sekretariat nr tel. 87 51-63-970
Prosimy wszystkich interesantów (osoby bezrobotne, poszukujące pracy oraz pracodawców) o załatwianie wszelkich spraw urzędowych poprzez stronę intenetową www.praca.gov.pl bądź telefonicznie poprzez kontakt z poszczególnymi stanowiskami merytorycznymi.
Dokumenty w formie papierowej można dostarczać drogą pocztową na adres:
Powiatowy Urząd Pracy w Sejnach, ul. Łąkowa 26, 16-500 Sejny
Prosimy wszystkich interesantów (osoby bezrobotne, poszukujące pracy oraz pracodawców) o załatwianie wszelkich spraw urzędowych poprzez stronę intenetową www.praca.gov.pl bądź telefonicznie poprzez kontakt z poszczególnymi stanowiskami merytorycznymi.
Dokumenty w formie papierowej można dostarczać drogą pocztową na adres:
Powiatowy Urząd Pracy w Sejnach, ul. Łąkowa 26, 16-500 Sejny